مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی مبارزه ای خیلی کم حجم

دانلود بازی Final Fight 1

بازی کامپیوتری Final Fight 1 از سری بازیهای محبوب مبارزه ای است که در سبک بزن بزن است نسخه های فراوانی از این بازی به بازار وارد شده است و هرساله نسخه جدید ارائه می شود ، اینک نسخه 1 بازی که قدیمی است و قابل اجرا درتمامی کامپیوترها را امتحان کنید

سبک بازی شبیه شورش در شهر است اما با کیفیت بیشتر ، امکانات آن شامل انتخاب چندین شخصیت که میشود انتخاب کرد که هرکدام ویژگی های خاص و حرکات خود را دارند ، بازی مرحله ای و در پایان هر مرحله غولی وجود دارد .

Final Fight Gold – Champion Edition نسخه بازسازی شده Final Fight کلاسیک است و مجموعه ای از ویژگی های جدید جالب را اضافه می کند که با فرصت انتخاب از میان مبارزان مختلف از مجموعه Street Fighter مانند Ken و Blanka، همراه با همه بزن بزن شروع می شود. .هر یک از شخصیت ها با مجموعه حرکات سنتی خود همراه هستند. برای مثال، کن می‌تواند «هادوکن» را با انجام صحیح حرکت نیمه ماه انجام دهد، در حالی که بلانکا می‌تواند حمله اسپینینگ کلاسیک خود را انجام دهد. حالت داستانی در Final Fight Gold – Champion Edition بسیار طولانی است و شامل بیش از 20 سطح مختلف است که در آن با بیش از 40 دشمن مختلف روبرو خواهید شد که هر کدام دارای باس های آخر سطح خود هستند. همراه با حالت داستانی سنتی، می‌توانید حالت‌های دیگری مانند آموزش را نیز بازی کنید که برای تمرین ترکیب‌های پانچ برای شخصیت‌های مختلف قابل بازی ایده‌آل است. و «حالت رئیس»، که در آن فقط با باس‌های سطح روبرو می‌شوید.

Final Fight Gold – Champion Edition یک نسخه عالی از beat’em up کلاسیک است و سرگرمی های با کیفیتی را برای حداکثر چهار بازیکن به طور همزمان ارائه می دهد.

دانلود بازی Final Fight 1

سیستم مورد نیاز بازی :

  • Windows Xp,7,Vista,8
  • Memory: 64 MB
  • Video Memory: 16 MB
  • CPU: Intel Pentium 233 MHz

 

مشخصات بازی: نسخه بازی : final-fight-gold-1-0-en-win

 

 

 

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا : 2

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها