مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

بروکر الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید در سال ۲۰۱۴ به عنوان ارائه‌دهنده معاملات آنلاین باینری آپشن شروع به فعالیت کرد. در این ۱۰ سال، پایگاه مشتریان خود را چندین برابر کرده و در این مارکت به یک برند معروف تبدیل شده است. این شرکت با استفاده از فناوری های جدید، پلتفرم معاملاتی خود را بهبود بخشیده و اکنون یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی باینری آپشن است.

این بروکر اخیراً معاملات فارکس را هم به پلتفرم خود اضافه کرده است. بنابراین، می‌توانید بدون نیاز به تعویض حساب‌ها، هم باینری آپشن و هم فارکس را در یک پلتفرم معامله کنید.

بررسی بروکر الیمپ ترید

مشخصات بروکر الیمپ ترید

  • حداقل سپرده: ۱۰ دلار
  • حداقل وجه معامله: ۱ دلار
  • حداکثر سود: ۹۰٪
  • نوع معامله: فارکس و باینری آپشن بالا/پایین
  • نمادهای قابل معامله: جفت ارزها، کالاها، رمزارزها، شاخص‌ها و سهام
  • نوع حساب‌ها: آزمایشی، زنده
  • پلتفرم معاملاتی: پلتفرم تحت وب اختصاصی و اپلیکیشن موبایل
  • واریز و برداشت: رمز ارز تتر
  • مسابقات و بونوس‌ها: ۳۰ درصد بونوس سپرده

بیشتر بخوانید: بهترین بروکر باینری آپشن

آموزش ثبت نام در الیمپ ترید

مراحل ثبت نام در بروکر الیمپ ترید آسان است:

  1. سایت رسمی الیمپ ترید مراجعه کنید.
  2. در بالای صفحه بر روی ثبت نام کلیک کنید.
  3. فرم ثبت نام در بروکر الیمپ ترید بسیار ساده است. فقط آدرس ایمیل و یک کلمه عبور امن نیاز دارید.
  4. در حالت عادی نیاز به احراز هویت در الیمپ ترید ندارید.

معامله باینری آپشن در الیمپ ترید

الیمپ ترید با ارائه پلتفرم معاملاتی مجهز به ویژگی‌های پیشرفته، به شما کمک می‌کند تا معامله باینری آپشن را بر روی دارایی‌های مختلف در بازارهای مالی آغاز کنید.

تا ۹۰% سود به معامله های برنده موفق میدهد. حداقل سرمایه‌ هر معامله ۱ دلار است و با سپرده‌گذاری ۱۰ دلار می‌توانید شروع به معامله کنید. البته قبل از انتقال هر وجهی باید همیشه در حساب آزمایشی آن خوب تمرین کنید تا هر جنبه‌ای از این مارکت را یاد بگیرید (البته به غیر از فشار روانی حاصل از ریسک روی پول واقعی!).

معامله فارکس

الیمپ ترید امکان معامله فارکس و CFD را بر روی جفت ارزها، سهام، و رمزارزها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید سرمایه خود را برای معامله فارکس و گزینه‌ها استفاده کنید. معامله فارکس در این بروکر اکنون با نرم افزار متاتریدر ۴ هم قابل انجام است، بنابراین شما می‌توانید از امکانات بی نظیر متاتریدر الیمپ ترید هم بهرمند شوید. در پلتفرم معاملاتی فارکس نمادهای قابل معامله جفت ارزها، کالاها، شاخص ها و CFD سهام شرکت ها معروف در دسترس است.

مزایا و معایب الیمپ ترید

مزایا:

  • ✓ پلتفرم پیشرفته با رابط کاربری آسان.
  • ✓ روش واریز امن و مطمئن. پردازش برداشت وجه 24 ساعته.
  • ✓ تنظیم شده توسط کمیسیون بین‌المللی مالی.
  • ✓ حساب معاملاتی آزمایشی رایگان.
  • ✓ آموزش رایگان در استراتژی و شاخص‌ها. وبینارهای رایگان.
  • ✓ حداقل سپرده فقط 10 دلار.

معایب:

  • ✗ محدود کردن انجام معامله در بعضی حساب ها
  • ✗ تاخیر در باز کردن معامله در برخی مواقع

واریز و شارژ حساب الیمپ ترید

تأمین مالی حساب شما با الیمپ ترید آسان است و فقط چند دقیقه طول می‌کشد. این بروکر بیش از ده روش سپرده‌گذاری و برداشت وجه را می‌پذیرد تا بهترین تجربه را برای معامله‌گران فراهم آورد. البته به خاطر محدودیت ها در ایران فقط گزینه واریز و برداشت با رمز ارز تتر فعال است. که میتوانید برای واریز و برداشت تتر از ۳ شبکه اتریوم، ترون و بایننس استفاده کنید.

برداشت وجه

شما می‌توانید پس از تأیید حساب خود، سود و سرمایه خود را از حسابتان در الیمپ ترید برداشت کنید. تأیید حساب (احراز هویت) یک الزام قانونی بین‌المللی برای جلوگیری از پولشویی و معاملات مالی غیرقانونی است. پس از احراز هویت خود، می‌توانید وجوه را از حساب خودتان در بروکر به کیف پول‌های الکترونیکی برداشت کنید. توجه داشته باشید به دلیل امنیت بیشتر ، برداشت فقط به والتی انجام میشود که با آن حسابتان را شارژ کرده اید.

پلتفرم آنلاین الیمپ ترید

بیش از ۷۰۰٬۰۰۰ معامله‌گر در سراسر جهان هر روز با الیمپ ترید به صورت آنلاین معامله می‌کنند.

با مراجعه به وبسایت بروکر الیمپ ترید، ثبت‌نام سریع و آسان و دسترسی به یک حساب آزمایشی رایگان با پول مجازی ۱۰٬۰۰۰ دلار خواهید داشت.

چرا الیمپ ترید انتخاب معامله‌گران است؟

پلتفرم قابل اعتماد

الیمپ ترید از آخرین الگوریتم‌های معاملاتی استفاده می‌کند و سریع‌ترین اجرای سفارش را بر روی قیمت‌های واقعی فراهم می‌آورد. سیگنال‌های معاملاتی آن بسیار دقیق هستند و به شما کمک می‌کنند تا به طور مؤثر سرمایه‌گذاری کنید. پلتفرم طراحی شده است تا نیازهای سرمایه‌گذاری همه را برآورده کند.

دارایی‌های محبوب برای سرمایه‌گذاری موفق

یک دارایی را انتخاب کنید، نمودار آن را تجزیه و تحلیل کنید، مدت زمان معامله خود را تعیین کنید، جهت حرکت قیمت را پیش‌بینی کنید و در سایت یا اپلیکیشن الیمپ ترید معامله کنید.

اگر متوجه شدید که پیش‌بینی شما نادرست است و قیمت در جهت مخالف حرکت می‌کند، می‌توانید معامله را لغو کنید تا بخشی از مبلغ سرمایه‌گذاری شده‌ی خود را نجات دهید.

حساب آزمایشی (دمو)

شما می‌توانید بدون ریسک پلتفرم الیمپ ترید را ارزیابی کنید و عملکرد آن را آزمایش کنید. دارایی‌های مختلف را کشف کنید و مهارت‌های معاملاتی خود را بدون ریسک برای سرمایه خود با تمرین در حساب آزمایشی بهبود ببخشید. پس از داشتن تمرین کافی، می‌توانید با واریز ۱۰ دلار، حساب خود را به یک حساب واقعی تغییر دهید و هر زمان و هر کجا معامله کنید.

منبع: سود شیرین

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 1

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها