مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی TOY STORY 2

بازی کارتونی داستان اسباب بازی 2 برای کامپیوتر. Toy Story 2: Buzz Lightyear to the Rescue یک بازی پلتفرمی است که بر اساس انیمیشن کامپیوتری Pixar Toy Story 2  در سال  1999، ساخته شده است. این بازی برای Nintendo 64، PlayStation، Microsoft Windows و Macintosh در اواخر سال 1999 منتشر شد، در حالی که نسخه Dreamcast در سال 2000 منتشر شد.

دانلود بازی TOY STORY 2

 

کنسول خانگی و نسخه کامپیوتری بازیکن را تحت کنترل Buzz Lightyear قرار می‌دهد، زیرا او در پانزده سطح (شامل ده سطح اصلی و پنج سطح رئیس) بر اساس و با الهام از مکان‌های فیلم به منظور نجات وودی می‌رود. Buzz می تواند با لیزر مچ دست به دشمنان حمله کند که می توان آن را برای قدرت اضافی شارژ کرد و همچنین می تواند از دید اول شخص هدف قرار گیرد. Buzz همچنین دارای یک حمله چرخشی است که می تواند در یک چرخش مداوم شارژ شود. Buzz همچنین می‌تواند بال‌های خود را برای انجام یک پرش دوبل دراز کند و می‌تواند برای فعال کردن سوئیچ‌ها، یک ضربه پا انجام دهد. بازیکن می‌تواند یک لیزر روشن‌کننده را انتخاب کند که به Buzz منبع محدودی از عکس‌های لیزری با قدرت، و همچنین باتری‌های سالم و عمر اضافی را می‌دهد.

هدف اصلی بازی جمع آوری توکن های Pizza Planet است که در طول مراحل قرار دارند. هر سطح دارای 5 توکن پیتزا سیاره است که هر کدام با تکمیل اهداف مختلف، مانند مبارزه با یک مینی رئیس، حل پازل برای گرفتن یک نشانه مخفی، تکمیل یک چالش زمان بندی شده یا برنده شدن در مسابقه با شخصیت دیگر، یا کمک به یک شخصیت جمع آوری می شوند. 5 از یک شی خاص را پیدا کنید که در یک سطح پنهان هستند. همچنین در هر سطح تعدادی سکه در سرتاسر آن قرار داده شده است که 50 عدد از آنها را می توان جمع آوری کرد و به عنوان یک توکن به هام داد. برخی اهداف نیاز به استفاده از یک منبع تغذیه ویژه دارند که ابتدا باید با بازیابی یکی از اعضای بدن آقای سیب زمینی از دست رفته در سطح مشخصی باز شود. قدرت‌آپ‌ها شامل مانعی است که Buzz را در برابر آسیب محافظت می‌کند، چکمه‌های موشکی که او را با سرعت بالا پرتاب می‌کنند، یک پرتابگر دیسک که در مقابل دشمنان قرار می‌گیرد، یک قلاب برای بالا رفتن از تاقچه‌های بلند، و چکمه‌های شناور برای شناور شدن در مکان‌های مرتفع. در حالی که تنها یک نشانه پیتزا سیاره برای پاک کردن سطح مورد نیاز است، برخی از سطوح برای باز کردن قفل به تعداد مشخصی توکن نیاز دارند.

تاریخ انتشار اولیه: 1999
طراح: جان برتون
پلتفرم ها: پلی استیشن 4، پلی استیشن، نینتندو 64، دریم کست، کامپیوتر

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا : 13

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها