مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی مدیریت رستوران و آشپزخانه برای اندروید

بازی اندرویدی Restaurant Cooking Management

پسرا و دخترا ایا دوست دارید یک استاد سراشپز شوید ، و مدیریت یک رستوران را در دست بگیرید ، و مشتریان را غذا بدهید ، استراتژی خود را جهت مدیریت اشپزی و رستوران به کار بگیرید ، سرعت العمل خود را جهت خدمت رسانی به مشتریان و کسب رضایتشان به کار بگیرید ، و سکه به دست اورید و امکانات خود را ارتقا بدهید

Restaurant Cooking Management

شرح بازی: هی پسران و دختران! آیا می دانید چه آن طول می کشد تا یک آشپز استاد پخت و پز؟ اگر هیچ از زمان خود را به دریافت احساس از باز کردن یک رستوران خود را، و خدمت به مشتریان گرسنه، با تبدیل شدن به یک آشپز استاد به عنوان بازی کودک مبارک ارمغان می آورد شما مدیریت رستوران پخت و پز. مدیریت پخت و پز رستوران زیبا بازی پخت و پز آشپزخانه است که آزمون خود را پخت و پز، مدیریت زمان و مهارت های خدمت به عنوان شما باید برای خدمت به مشتریان گرسنه و آنها را خوشحال است. مدیریت پخت و پز رستوران یک رستوران شبیه سازی بازی داستان اعتیاد آور که در آن شما در تنظیم کردن به عنوان یک آشپز استاد با ارائه خدمات سریع و غذای خوشمزه در شیدایی آشپزخانه است. شما باید برای خدمت به مشتریان که به دیدار رستوران خود را با مواد غذایی با کیفیت و سرعت به منظور پیروزی در محبوبیت و کسب درآمد. را مشتریان راضی با آشکار استاد سرآشپز در درون شما و ارسال داستان آشپزخانه خود را.

Restaurant Cooking Management

در مدیریت رستوران پخت و پز، شما باید ده ها تن از غذاهای مختلف، دسر، غذا، فست فود و بسیاری از وعده های غذایی بیشتر است که این است که کامل بازی رستوران آشپزخانه. بنابراین دستور از آشپزخانه و نشان دادن مهارت های یک آشپز استاد، همه شما باید انجام دهید این است جمع آوری تمام مواد تشکیل دهنده، طبخ غذا در آشپزخانه و تحقق اشتهای مشتریان گرسنه خود را و آنها را خوشحال. این یک بازی پخت و پز مدیریت زمان اعتیاد آور است که ویژگی های بازی بی پایان است. نگاهی تب پخت و پز خود را به یک سطح کاملا جدید طبخ غذا خوشمزه در آشپزخانه، خدمت به سفارشات در زمان و مشتریان خود را راضی. هرگز دستور به خاطر آوردن دستور العمل غذایی سیستم وعده سریع به مشتریان خود را ارائه فراموش کرده ام. شما می توانید برای مشتریان متعدد در یک زمان واحد برای بهبود مهارت های آشپزی خود را در کافی نت ها را طبخ. بنابراین مهارت های خود را تیز به عنوان یک آشپز استاد و مدیر: آماده سازی، طبخ و خدمت آیتم های منو دهان آبیاری در هر رستوران عجیب و غریب. شما می توانید در فروشگاه برای ارتقاء همه موارد پخت و پز و لوازم.

امکانات:
* استفاده از دستور العمل های مورد علاقه خود را برای آماده سازی سفارشات و تبدیل شدن به آشپز استاد در شهر.
* کوک و استاد غذاهای جهان اشتها آور
* پاپ پر شده است، سطح منحصر به فرد، به چالش کشیدن و هیجان انگیز
* سرعت به خدمت مواد غذایی به همه مردم در زمان
* اجرای رستوران خود را با استراتژی کسب و کار و خدمت به مشتریان
* خدمت بهترین غذاهای خود را به مشتریان از سراسر جهان است.
* دریافت سکه از شام خوشحال و راضی است
* صرف پول به دست آورده برای ارتقاء لوازم خود را
* خدمت غذای خوشمزه را برای foodies به گرسنه.

شما هم اکنون می توانید رویای خود را از تبدیل شدن به یک آشپز استاد آشپزخانه و مدیریت درجه یک آشپزخانه و رستوران های مجازی مدیریت خود را زندگی می کنند. نگاهی به سرنوشت دیوانه رستوران در دست خود را نگه دارید مشتریان خود را راضی با پخت و پز و خدمت ظروف گرم لوله و جمع آوری راهنمایی.

لطفا
* این بازی رایگان بازی است، اما شما می توانید انتخاب کنید به پرداخت پول واقعی برای برخی از اقلام اضافی، که حساب Google خود شارژ خواهد شد. شما می توانید در برنامه خرید با تنظیم تنظیمات دستگاه خود را غیر فعال کنید.
* تبلیغات در این بازی به نظر می رسد.

 

اطلاعات فایل:

حجم فایل: 53 مگابایت

تاریخ انتشار:2017

منبع: وبسایت بازیها – اختصاصی ترین سایت بازی

قیمت: رایگان

ورژن بازی :v1.08

زبان بازی : انگلیسی

ورژن اندروید مورد نیاز : 4.2 تا 7.0

[QR size=”200×200″ link=”no”]http://baziha.xyz/?p=202[/QR]استفاده از QR code  برای نمایش در گوشی

لینک دانلود:

–دانلود بازی  با لینک مستقیم

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها