مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی زنبور Bee عسل

دانلود بازی زنبور Bee

بازی ای جالب در سبک کارتونی و شبیه ساز از یک زنبور عسل ، مثل یک زنبور در بازی گردش کنید ، گرده افشانی کنید ، ماشین سواری کنید ، با گروه زنبورها حرکت کنید و  ….. . نسخه دوبله فارسی بازی Bee Movie Game | بری زنبوری قرار گرفت.
بازی Bee Movie Game بر اساس فیلم انیمیشن DreamWorks نوشته، تهیه‌کنندگی و بازی جری ساینفلد، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مسابقه دهند، تعقیب کنند، پرواز کنند و راه خود را در دنیای پر آدرنالین از فیلم داستانی و فراتر از آن طی کنند. به عنوان بری بی بنسون شوخ و شجاع، گیمرها برای نجات تولید عسل توسط زنبورها به یک ماجراجویی هیجان انگیز سوق داده می شوند. نسخه جدید 16 بازی کلاسیک قدیمی با موضوع زنبور عسل که در Hive Arcade قابل بازی هستند! ESRB دارای رتبه E برای همه است

از میان سازندگان «شرک» و «ماداگاسکار»، فیلم بعدی انیمیشن DreamWorks، «فیلم زنبور» به نویسندگی، تولید و با بازی جری ساینفلد می آید. بازی “Bee Movie” یک تجربه گیم پلی منحصر به فرد را ارائه می دهد، زیرا شما در این ماجراجویی بری B. Benson از منظری که قبلاً دیده نشده یک زنبور عسل بازی می کنید. دست خود را در اتومبیل های مسابقه ای، تعقیب اهداف، پرواز با سرعت بالا و موارد دیگر امتحان کنید. به عنوان بری بی بنسون، شما در سفری برای نجات تولید عسل زنبور عسل هستید که شما را به شهر نیویورک و فراتر از آن می برد. بر هیاهوی کندو مسلط شوید و در خارج از کندو قدم بردارید تا از خطرات و هیجانات دنیای بیرون عبور کنید. آیا شما پرواز می کنید؟

امکانات:

رانندگی سرگرم کننده: اتومبیل های مسابقه ای، اسکوتر، تاکسی، کامیون و موارد دیگر رانندگی کنید.
پرواز و تعقیب: پرواز، شناور شدن، و شیرجه رفتن با سرعت بالا در آسمان. تعقیب اتومبیل ها و طفره رفتن از ترافیک در خیابان های خطرناک نیویورک.
زمان را کاهش دهید: با رفلکس زنبورهای خود زمان را کنترل و کاهش دهید.
وزوز و گرده افشانی: وزوز در اطراف برای ایجاد واکنش های زنجیره ای. از تفنگ گرده افشان دستی خود برای دفع خطرات استفاده کنید.
چند نفره: در مینی بازی های چند نفره رقابت کنید تا ببینید چه کسی بر آن تسلط دارد.
امتیازات جایزه: با مسابقه، بازی های کلاسیک و بازی های پازل، امتیاز جایزه کسب کنید.

سال ساخت : 2007

دانلود بازی زنبور Bee

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا : 8

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آراد
آراد
1 سال قبل

لینک دانلود کجاست

amirmohammad
amirmohammad
10 ماه قبل

age mishe amoozesh bezarid man kheyli in baziro doost daram lotfan

hiva
hiva
2 ماه قبل

این نیاز به مونت داره یا شبیه ساز؟