مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی بسکتبال خیابانی NBA STREET پلی استیشن 2

دانلود بازی بسکتبال خیابانی NBA STREET پلی استیشن 2

بازی کنسول ps2  که با نام کامل NBA STREET VOL. 2 می باشد . به وسیله نرم افزارهای شبیه ساز این بازی در کامپیوتر نیز قابل اجرا می باشد . همان طور که از نام بازی مشخص است بازی ورزش بسکتبال اما نوع خیابانی اش هست .

بازی NBA Street Vol. 2 یک بازی ویدئویی بسکتبال است که تحت عنوان EA Sports BIG منتشر شده و توسط EA Canada توسعه یافته است. این بازی دنباله NBA Street و دومین بازی از سری NBA Street است. در 29 آوریل 2003 برای پلی استیشن 2، گیم کیوب، و برای اولین بار در این سری، برای ایکس باکس منتشر شد

مانند بازی قبلی، NBA Street Vol. 2 شامل بسکتبال خیابانی 3 نفر به 3 نفر است. 29 تیم کاملاً قابل بازی NBA از فصل 03-2002 در همه حالت ها پس از باز شدن قفل وجود دارد. این بازی همچنین دارای چهار حالت مختلف برای انتخاب می باشد که شامل بازی Pick Up، چالش NBA، Be a Legend و Street School می شود. این بازی همچنین دارای چندین حرکت ترفند و دانک جدید و همچنین معرفی یک “بازی شکن” سطح دو است. بازیکنان همچنین پس از هر بازی که برنده می شوند، امتیازهای پاداش دریافت می کنند که می توان از آن برای خرید جوایز بسیاری مانند بازیکن، پیراهن و زمین استفاده کرد. اگر بازیکنان تعداد معینی از بازی ها را برنده شوند، برخی از جوایز به طور خودکار باز می شوند.

دانلود بازی بسکتبال خیابانی NBA STREET پلی استیشن 2

چهار حالت در بازی وجود دارد:

بازی Pick Up – در این حالت، بازیکنان می توانند در برابر رایانه یا کاربر دیگری بازی کنند. آنها همچنین می توانند ساعت شات را خاموش کنند.

چالش NBA – در این حالت بازیکنان باید در برابر یک سری تیم‌های اختصاص داده شده در زمین‌های منطقه‌ای مختلف بازی کنند. در چالش NBA، بازیکنان می‌توانند قفل افسانه‌های NBA و همچنین زمین‌ها را باز کنند و امتیازات را بدست اورند

Be a Legend – این حالت اصلی در بازی است. در این حالت، بازیکنان یک بالر ایجاد می‌کنند، یک تیم ایجاد می‌کنند  Street Legend، موفق شوند. برای انجام این کار، آنها باید با انجام بازی‌های انتخابی که روی نقشه تعیین شده است، شهرت پیدا کنند، که منجر به مسابقاتی علیه افسانه‌های خیابانی می‌شود. هرچه شهرت یک بازیکن بالاتر رود، رقابت بیشتری برای آنها ایجاد می شود. همچنین در این حالت، بازیکنان می‌توانند قفل شخصیت‌های افسانه‌ای خیابانی، زمین‌ها، پیراهن‌ها، حرکات ترفند و بازیکن ساخته شده خود را باز کنند. آنها همچنین بر اساس مهارت های خود یک نام مستعار کسب خواهند کرد.

Street School – این حالت به بازیکنان آموزش می دهد که چگونه بازی را انجام دهند. مربی اسطوره خیابانی، Stretch است که 26 درس تدریس خواهد کرد.

.

ناشران : EA Sports BIG
توسعه دهندگان : EA کانادا
تاریخ انتشار : 2003
ژانر : ورزشی

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها