مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی گودزیلا GODZILLA پلی استیشن 2

دانلود بازی گودزیلا GODZILLA پلی استیشن 2

بازی کنسول ps2  با عنوان کامل GODZILLA: SAVE THE EARTH که با شبیه ساز در کامپیوتر نیز قابل اجرا است .بازی Godzilla: Save the Earth یک بازی ویدئویی مبارزه ای است که در سال 2004 برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس منتشر شد. این بازی بر اساس شخصیت‌ها و موقعیت‌های مجموعه فیلم‌های گودزیلا، دنباله‌ای بر Godzilla: Destroy All Monsters Melee است.

گیم پلی بازی مشابه بازی قبلی است، اگرچه با سرعت کندتر بازی می کند و به هیولاها اجازه می دهد تا بیشتر از حملات پرتوی خود استفاده کنند. افزوده‌های جدید شامل زمین‌های مرتفع، حالت چالش، بازی آنلاین و حالت داستانی کمی منسجم‌تر است که شامل بخش‌های سفر محدود و سطوح زیر آب می‌شود. این بازی هفت هیولای قابل بازی جدید معرفی کرد: Baragon، Jet Jaguar، Megaguirus، Moguera، Mothra و SpaceGodzilla. Biollante

دانلود بازی گودزیلا GODZILLA پلی استیشن 2

Save the Earth دو سال پس از فیلم Godzilla: Destroy All Monsters Melee اتفاق می افتد. داستان شامل دستیابی بشر به DNA گودزیلا است که در بازی با نام “G-Cells” شناخته می شود. Vortaak از این موضوع مطلع میشود، یک بار دیگر به زمین برمیگردد و ارتش عظیمی از هیولاها، از جمله سلاح نهایی آنها: SpaceGodzilla را کنترل میکند . بازیکن با بسیاری از هیولاهای کنترل شده در مکان های مختلف روبرو می شود. در کات سین اوج، گودزیلا در یک دوئل نهایی با اسپیس گودزیلا روبرو می شود. گودزیلا کریستال های شانه گودزیلا را منفجر می کند و باعث تشکیل سیاهچاله می شود. SpaceGodzilla مکیده می‌شود و ظاهراً کشته می‌شود و Vortaak را وادار به عقب‌نشینی می‌کند در حالی که گودزیلا یک غرش پیروزمندانه را منتشر می‌کند و دوباره زمین را نجات میدهد .

ناشران :Atari, Inc.
توسعه دهندگان نرم افزار: Pipeworks
تاریخ انتشار :2004
ژانر : مبارزه ای

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها