مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی مورتال کمبت میمون شائولین برای پلی استیشن 2

دانلود بازی مورتال کمبت میمون شائولین برای پلی استیشن 2

بازی MORTAL KOMBAT: SHAOLIN MONKS برای کنسول ps2  که به لطف نرم افزارهای شبیه ساز این بازی در کامپیوتر نیز قابل اجرا است .بازی Mortal Kombat: Shaolin Monks یک بازی اکشن ماجراجویی beat ’em up محصول 2005 است که توسط Midway برای پلی استیشن 2 ساخته و منتشر شده است.

این بازی بر خلاف سری بازی های مورتال کمبت سبک مبارزه و بزن بزن تنها نیست بلکه سبک ماجراجویی و اکشن است .

بازی Mortal Kombat: Shaolin Monks یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال 2005 توسط Midway برای پلی‌استیشن 2 و ایکس‌باکس ساخته و منتشر شده است. اسپین آف مجموعه Mortal Kombat، بازگویی وقایع Mortal Kombat II (1993) است. بازیکنان راهبان شائولین لیو کانگ و کونگ لائو را در بازی های تک نفره یا مشارکتی کنترل می کنند زیرا از Earthrealm در برابر نیروهای Outworld محافظت می کنند.

این بازی که در 19 سپتامبر 2005 در آمریکای شمالی منتشر شد، نقدهای مثبتی را برای تبدیل این سری به یک بازی ماجراجویی و حالت co-op دریافت کرد، اگرچه استقبال از روایت و جلوه های بصری ترکیبی بود. همچنین یک موفقیت تجاری بود و بیش از یک میلیون نسخه فروخت.

این بازی دارای سه حالت اصلی است. جدای از حالت تک نفره، بازی دارای حالت مشارکتی است که در آن دو بازیکن می توانند در طول بازی با هم کار کنند و به برخی از مناطق و مواردی که در حالت تک نفره غیرقابل دسترسی هستند دسترسی داشته باشند. همچنین یک حالت در مقابل وجود دارد که در آن دو بازیکن می توانند در برخی از عرصه های موجود در بازی با یکدیگر مبارزه کنند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند یک نسخه نمایشی کوتاه‌شده و سانسور شده The Suffering: Ties That Bind و همچنین یک نسخه آرکید شبیه‌سازی شده از Mortal Kombat II (که از Midway Arcade Treasures 2 گرفته شده است) بازی کنند.

دانلود بازی مورتال کمبت میمون شائولین برای پلی استیشن 2

Mortal Kombat: Shaolin Monks وقایع Mortal Kombat II را در بر می گیرد که با عواقب اولین Mortal Kombat شروع می شود. نبرد به شدت در قلعه جزیره شانگ سونگ در دریای گمشده در جریان است، زیرا جادوگر نظاره گر مبارزان جنگنده با سربازانش برای محافظت از Earthrealm است. راهب شائولین زمین، لیو کانگ، شانگ سونگ را شکست می دهد و گورو جنگجو به دفاع از او می آید. در حالی که گورو حواس دیگران را پرت می‌کند، شانگ سونگ پورتالی برای Outworld ایجاد می‌کند و با متحدانش عقب‌نشینی می‌کند. خدای رعد و برق Raiden پس از آن ظاهر می شود و به مبارزان باقی مانده هشدار می دهد که از قصر جزیره خارج شوند زیرا در حال سقوط به دریا است. همه، به جز لیو کانگ و کونگ لائو، تخلیه شده و به آکادمی وو شی فرار می کنند.

قهرمانان اصلی راهبان شائولین لیو کانگ و کونگ لائو هستند. رایدن، جانی کیج، کیتانا، ساب زیرو و جکس به عنوان متحدان قهرمان‌های داستان به‌شمار می‌روند.

ناشران :  Midway Home Entertainment, Inc.
توسعه دهندگان : Midway Studios – Los Angeles Inc.
تاریخ انتشار : 2005
ژانر : اکشن، ماجراجویی

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا : 1

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها