مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی مورتال کمبت MORTAL KOMBAT برای ps2

دانلود بازی مورتال کمبت MORTAL KOMBAT برای ps2

بازی MORTAL KOMBAT: ARMAGEDDON برای کنسول ps2  که به لطف نرم افزارهای شبیه ساز این بازی در کامپیوتر نیز قابل اجرا است .بازی Mortal Kombat: Armageddon (MK:A) هفتمین بازی ویدیویی اصلی از سری بازی‌های مبارزه‌ای Mortal Kombat است. نسخه های پلی استیشن 2 و ایکس باکس در اکتبر 2006 و نسخه Wii در 29 می 2007 در آمریکای شمالی منتشر شد. نسخه Xbox در مناطق PAL منتشر نشد. از نظر زمانی آخرین فصل در داستان اصلی Mortal Kombat، تقریباً تمام شخصیت‌های بازی‌های قبلی را نشان می‌دهد. بازیکنان یکی از آنها را انتخاب می کنند و با منتخبی از مبارزان دیگر مبارزه می کنند تا سرنوشت دنیای Mortal Kombat را تعیین کنند.

هر شخصیت دارای دو سبک مبارزه است (به جای سه سبکی که قبلاً در Deadly Alliance و Deception موجود بود)، یکی دست به دست و یک سلاح برخی از شخصیتهای بزرگ‌تر، مانند اوناگا، تنها یک سبک مبارزه دارند. کاراکترهای دیگر مانند اسموک و موکاپ سبک اسلحه ای ندارند بلکه سبک دوم بدون سلاح دارند. آرماگدون همچنین دو سیستم مبارزه جدید را معرفی می کند: سیستم ترکیبی Air Kombat که شبیه به Air Combo سری Marvel vs Capcom است و همچنین اولین بار در بازی اکشن اسپین آف Mortal Kombat: Shaolin Monks نمایش داده شد. و سیستم Parry به سبک ترکیبی شکن سری Killer Instinct.

دانلود بازی مورتال کمبت MORTAL KOMBAT برای ps2

همچنین قابلیت جدید این سری قابلیت ایجاد یک Fatality است. این فیتالیتی های سفارشی یک سری دستورات ثابت هستند که بازیکنان تا پایان Fatality وارد می کنند. این روش اجرای Fatalities جایگزین Fatalities خاص شخصیت‌ها در بازی‌های قبلی Mortal Kombat می‌شود، جایی که گیمرها به سادگی یک ورودی را وارد می‌کردند و Fatality را به صورت سینمایی مشاهده می‌کردند. همانطور که بازیکن هر ورودی را اضافه می کند، زمان کمتری برای ورودی های بیشتر در نظر گرفته می شود و برخی از حرکت ها قابل تکرار نیستند. یازده سطح وجود دارد که می‌توان با کریت یک فیتالیتی به دست آورد، که پایین‌ترین آن یک Fatality پایه و بالاترین آن یک «فتالیتی نهایی» است. هرچه تعداد ورودی های Fatality بیشتر باشد، کوین های بیشتری (ارز درون بازی) به بازیکن داده می شود.

نسخه‌های پلی‌استیشن ۲ و ایکس‌باکس آرماگدون دارای ۶۲ مبارز (و همچنین دو اسلات اضافی برای شخصیت‌های ساخته‌شده توسط کاربر) هستند که بیشترین تعداد بازی‌های جنگنده مورتال کمبت یا مسابقات تا به امروز است. فقط دو شخصیت، Daegon و Taven، در این سری جدید هستند،

ناشران : Midway Games
تاریخ انتشار : 2006
ژانر : مبارزه ای

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها