مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی ایرانی Gando گاندو

دانلود بازی ایرانی Gando گاندو

بازی گاندو یک بازی مالتی ژانر می باشد، که برای سنین +۵ در نظر گرفته شده است، این بازی برای کامپیوترهای PC و بر روی تمامی سیستم عامل های موجود در بازار قابل اجرا می باشد. بازی گاندو (تمساح پوزه کوتاه ایرانی) به عنوان اولین بازی ملی کودک و نوجوان و با هدف آشنایی این قشر با فرهنگ بومی کشور، است.
داستان بازی گاندو بر گرفته شده از نوعی تمساح پوزه کوتاه در مناطق چابهار و بلوچستان است، سبک بازی گاندو به صورت فانتزی طراحی گردیده است.
تمساح پوزه کوتاه (نام محلی گاندو) ، بزرگترین (Crocodylus Palustris) خزنده ایران می باشد و این تمساح تنها تمساح ایران می باشد، که به نوعی این گونه خزنده در حال اتقراض است.

دانلود بازی ایرانی Gando گاندو

دانلود بازی ایرانی Gando گاندو

بازی گاندو دارای ۱۲ مرحله متنوع با گیم پلی های ( مشت زنی، زد وخورد، ترن سواری، مخفی بازی، آتاری بازی، ماشین سواری، کویک تایم، شوتینگ و پازل ) می باشد. بعد از اتمام کامل بازی، سازندگان بازی یک مرحله Bunos ( جایزه) برای شما در نظر گرفته اند که امیدواریم از بازی لذت کامل را ببرید.
سینماتیک های ساخته شده در پروژه گاندو حداقل به ۱۰ دقیقه می رسد که در نوع خود بسیار دیدنی هستند.

تکنیکهای پیشرفته گرافیکی در بازی گاندو به خوبی جلب توجه می کنند و سعی گردیده تا مباحث گرافیکی روز دنیا در این بازی لحاظ گردد.
هوش مصنوعی در پروژه به حد بسیار مناسب و کارامد در نظر گرفته شده است و از درگیری با دشمنان بسیار لذت خواهید برد.

از جمله موارد مهم پروژه، قابیلت انجام بازی با گیم پد(Joystick) و ماوس، کیبورد است.

موسیقی پروژه بسیار جذاب و متعادل بر روی کار بالانس گردیده است، موسیقی ها نسبت به مراحل بازی با نحوه عملکرد گیم پلی تنظیم و نواخته شده اند. میزان زمان موسیقی های در نظر گرفته شده در بازی گاندو حداقل به ۶۰ دقیقه می رسد.

این بازی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت های بومی و شناخت حیات وحش کشورمان طراحی شده است.

 

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها