مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی Grand Theft Auto: Vice City دوبله فارسی

دانلود بازی Grand Theft Auto: Vice City دوبله فارسی

بازی سرقت بزرگ اتومبیل: شهر گناه برای کامپیوتر

Grand Theft Auto: Vice City یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در سال 2002 توسط Rockstar North ساخته و توسط Rockstar Games منتشر شده است. این چهارمین ورودی اصلی در سری بازیهای Grand Theft Auto است، پس از Grand Theft Auto III  که در سال 2001، و به طور کلی ششمین سری است.

دانلود بازی Grand Theft Auto: Vice City دوبله فارسی

Grand Theft Auto: Vice City یک بازی اکشن ماجراجویی است که از دید سوم شخص انجام می شود. بازیکن تامی ورسیتی جنایتکار را کنترل می‌کند و ماموریت‌ها – سناریوهای خطی با اهداف تعیین شده – را برای پیشرفت در داستان تکمیل می‌کند. این امکان وجود دارد که چندین ماموریت را در یک زمان در دسترس داشته باشید، زیرا در برخی از ماموریت ها بازیکن باید منتظر دستورالعمل ها یا رویدادهای بیشتر باشد. در خارج از ماموریت ها، بازیکن می تواند آزادانه در دنیای باز بازی پرسه بزند و توانایی انجام ماموریت های جانبی اختیاری را دارد. دنیای بازی از دو جزیره اصلی و چندین منطقه کوچکتر تشکیل شده است، از نظر مساحت بسیار بزرگتر از ورودی های قبلی در این سری است. قفل جزایر برای بازیکن با پیشرفت داستان باز می شود.

بازیکن ممکن است بدود، بپرد یا وسایل نقلیه را برای حرکت در دنیای بازی براند. بازیکن از حملات سریع، سلاح گرم و مواد منفجره برای مبارزه با دشمنان استفاده می کند. سلاح‌های گرم شامل سلاح‌هایی مانند کلت پایتون، مسلسل M60 و مینی‌گان است. محیط سه بعدی بازی امکان دید اول شخص را در حین هدف گیری با تفنگ تک تیرانداز و موشک انداز فراهم می کند. علاوه بر این، مبارزات بازی به بازیکن اجازه می‌دهد تا با رو به رو شدن در یک وسیله نقلیه، تیراندازی از طریق رانندگی انجام دهد. بازی طیف گسترده ای از گزینه های اسلحه را در اختیار بازیکن قرار می دهد – آنها را می توان از دلالان اسلحه گرم محلی خریداری کرد، روی زمین پیدا کرد، از دشمنان مرده بازیابی کرد یا در اطراف شهر پیدا کرد.

دانلود بازی Grand Theft Auto: Vice City دوبله فارسی

تاریخ انتشار اولیه: 29 اکتبر 2002
موتور بازی: RenderWare
سری: Grand Theft Auto
حالت: بازی ویدیویی تک نفره
نامزدها: جایزه بازی های بفتا برای دستاوردهای صوتی
ژانرها: بازی ویدیویی مسابقه ای، جهان باز، بازی اکشن ماجراجویی، گیم پلی غیرخطی

 

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا : 6

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها