مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی استراتژیک The Settlers 7: Paths to a Kingdom دوبله فارسی

دانلود بازی استراتژیک The Settlers 7: Paths to a Kingdom دوبله فارسی

بازی مهاجران بریتانیا ( مهاجران ۷: در مسیر حکمرانی ) برای کامپیوتر

The Settlers 7: Paths to a Kingdom (به آلمانی: Die Siedler 7) یک بازی شهرسازی با عناصر استراتژی زمان واقعی است که توسط Blue Byte توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز و macOS در مارس 2010 منتشر شد و هفتمین بازی از سری The Settlers است.
در کمپین تک نفره بازی، بازیکن کنترل پرنسس Zoé از پادشاهی Kuron را بر عهده دارد. وقتی پدرش، شاه کنرادین، متوجه می‌شود که در پادشاهی همسایه تاندریا کودتا رخ داده است، با تبعید پادشاه تاندریا، بالدروس، زوئه را مأمور می‌کند تا شورش را سرکوب کند. او که راه خود را از طریق تاندریا طی می کند، به زودی با رهبران شورش، لرد وولورینگ و وفادارترین شوالیه او، دراکوریان، روبرو می شود. با این حال، دراکوریان با گفتن به زوئه که یک آزادی‌بخش است، نه یک شورشی، ادعا می‌کند که برای خلاصی مردم تاندریان از ظلم بالدروس مبارزه می‌کند و به او هشدار می‌دهد که به پدرش اعتماد نکند. The Chronicles of Tandria، یک کمپین شامل DLC Rise of the Rebellion، یک داستان پیش درآمد را نشان می دهد که چگونه و چرا دراکوریان و خواهرش روین برای اولین بار علیه بالدروس سلاح گرفتند.
The Settlers 7: Paths to a Kingdom یک بازی شهرسازی با عناصر استراتژی در زمان واقعی است، که از طریق رابط موس و کلیک کنترل می‌شود. در هر نقشه، بازیکن باید با ایجاد یک شهرک با اقتصاد کارآمد، اهداف از پیش تعیین شده خاصی را انجام دهد. برای دستیابی به این هدف، بازیکن باید در مدیریت خرد اقتصادی، ساخت و ارتقاء ساختمان ها، تحقیق در مورد فن آوری های جدید، ایجاد مسیرهای تجاری و جمع آوری منابع شرکت کند. اگرچه بازی به طور ضعیفی حول همان گیم پلی مبتنی بر عرضه و تقاضا ساخته شده است که در عناوین قبلی Settlers دیده می شود، مکانیک بازی کاملاً متفاوت است.با داشتن یک مدل اقتصادی پیچیده‌تر از دو عنوان آخر سری، میراث پادشاهان و ظهور یک امپراتوری، تمرکز کمتری بر روی مبارزه و بیشتر بر عناصری مانند مدیریت خرد، فرآیندهای اقتصادی زنجیره‌ای، درختان فناوری، الزامات تجاری، وجود دارد. و افزایش اعتبار شهرک. علاوه بر این، برای اولین بار در این سری، گیم پلی به اندازه کافی انعطاف پذیر است که به بازیکنان اجازه می دهد بر اساس یک (یا چند) از سه گزینه اصلی – نظامی، فناوری، و/یا تجارت، تسویه حساب خود را توسعه دهند.
دانلود بازی استراتژیک The Settlers 7: Paths to a Kingdom دوبله فارسی

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا : 7

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها