مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی Spore Galactic Adventures دوبله فارسی

دانلود بازی Spore Galactic Adventures دوبله فارسی

بازی هاگ 2 برای کامپیوتر

Spore Galactic Adventures یک بسته الحاقی برای بازی چندژانره Spore است که توسط Maxis Emeryville توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. نسخه آمریکایی بازی در 23 ژوئن 2009 منتشر شد. نسخه اروپایی در 26 ژوئن 2009 منتشر شد.

ویژگی اصلی اضافه شده به بازی Adventure Creator است. این Creator به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مأموریت‌های مختلفی را ایجاد کنند، که سپس به شیوه‌ای مشابه سایر محتوای ایجاد شده در بازی اصلی، در مرحله Space پر می‌شوند. بازیکنان با کشیدن آنها از منو و رها کردن آنها به جهان، عناصری را به ماجرا اضافه می کنند. موجودات، وسایل نقلیه و ساختمان هایی که با استفاده از ویرایشگرهای دیگر بازی ایجاد شده اند را می توان انتخاب کرد و در سرتاسر جهان قرار داد. بازیکن همچنین می تواند رفتار موجودات را از حالت تهاجمی به دوستانه تنظیم کند و حباب های گفتاری اضافه کند. علاوه بر این، اشیاء ثابت از مراحل قبلی بازی Spore و همچنین اشیاء گیم پلی مانند بمب و تله پورتر را می توان به بازی اضافه کرد.

بازیکنان می توانند طیف وسیعی از جلوه های ویژه را انتخاب کرده و آنها را در سطح قرار دهند. صداها را می توان به همین روش به بازی اضافه کرد، اگرچه فایل های صوتی جدید را نمی توان به بازی اضافه کرد. یک پیچیدگی سنج برای جلوگیری از انداختن اشیاء زیاد به بازی وجود دارد. همچنین به بازیکن این امکان را می‌دهد که به جای کاوش در یک سیاره، به‌جای کاوش در آن با یک تصویر هولوگرافیک، یک سیاره را از نزدیک تجربه کند.

این برنامه توسعه همچنین یک Captain Outfitter را اضافه می کند که به بازیکنان اجازه می دهد تا موجودات صحنه فضایی خود را با دادن ابزارهای اجتماعی، سلاح ها و وسایل مختلف به آنها تغییر دهند. آن‌ها سپس می‌توانند کاپیتان‌های خود را به سیاره‌های تخصصی که مأموریت‌هایی روی آن‌ها دارند، بفرستند. ماموریت ها بسیار متنوع هستند و ممکن است به طیف وسیعی از ابزارهای مختلف نیاز داشته باشند. عناصر RPG نیز در بازی وجود دارند، به این صورت که کاپیتان ها از ماموریت ها امتیاز می گیرند و می توانند سطح بالاتری داشته باشند

تاریخ انتشار اولیه: 23 ژوئن 2009
توسعه دهنده: Maxis
حالت: بازی ویدیویی تک نفره
ناشر: الکترونیک آرتز
طراحان: ویل رایت، استون لیبراند
پلتفرم ها: مایکروسافت ویندوز، سیستم عامل مک کلاسیک
ژانرها: بازی اکشن، استراتژی بلادرنگ، بازی شبیه سازی زندگی، بازی شبیه سازی

دانلود بازی Spore Galactic Adventures دوبله فارسی

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا : 6

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها