مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی Spore دوبله فارسی

دانلود بازی Spore دوبله فارسی

بازی هاگ برای کامپیوتر

Spore یک بازی استراتژی واقعی شبیه سازی زندگی است مه در سال 2008  توسط Maxis توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای Microsoft Windows و Mac OS X منتشر شده است. این بازی توسط Will Wright طراحی شده است.
حالت: بازی ویدیویی تک نفره
توسعه دهنده: Maxis
جوایز: جایزه بازی‌های بافتا برای دستاورد فنی، جایزه بزرگ Ursa برای بهترین بازی انسان‌نما
نامزدها: جایزه VGX برای بهترین بازی رایانه شخصی
ژانرها: بازی ماجراجویی، بازی ویدئویی نقش آفرینی

هاگ به بازیکن اجازه می دهد تا گونه ای را از یک موجود میکروسکوپی توسعه دهد تا تکامل آن به موجودی پیچیده، ظهور آن به عنوان موجودی اجتماعی و هوشمند، تا تسلطش بر سیاره، و در نهایت به عروج آن به فضا، جایی که با موجودات بیگانه تعامل می کند. گونه ها در سراسر کهکشان در طول بازی، دیدگاه و گونه بازیکن به طور چشمگیری تغییر می کند.

بازی به “مراحل” مجزا تقسیم می شود. نتیجه یک مرحله بر شرایط اولیه و تسطیح پیش روی بازیکن در مرحله بعدی تأثیر می گذارد. هر مرحله یک سبک بازی متمایز را نشان می‌دهد و توسعه‌دهندگان آن را ده برابر پیچیده‌تر از فاز قبلی توصیف کرده‌اند.فازها اغلب دارای ماموریت های اختیاری هستند. هنگامی که بازیکن یک ماموریت را کامل می کند، پاداشی مانند توانایی یا پول جدید به او تعلق می گیرد. اگر تمام ساخته‌های بازیکن در نقطه‌ای حذف شوند، گونه در نزدیک‌ترین مستعمره‌اش یا ابتدای مرحله دوباره رشد می‌کند.

برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر Maxis، Spore یک شرط برد اولیه دارد که با رسیدن به یک سیاه‌چاله بسیار پرجرم که در مرکز کهکشان قرار دارد و دریافت «کارکنان زندگی» به دست می‌آید. با این حال، بازیکن ممکن است پس از رسیدن به هر هدفی به بازی ادامه دهد.چهار مرحله اول بازی، اگر بازیکن فقط از ویرایشگرها به صورت حداقلی استفاده کند، تا 15 ساعت طول می کشد تا تکمیل شود، اما ممکن است یک یا دو ساعت طول بکشد. توجه داشته باشید که محدودیت زمانی برای هیچ مرحله ای وجود ندارد: بازیکن می تواند تا زمانی که مایل است در یک مرحله باقی بماند و در صورت آماده شدن به مرحله بعدی راه پیدا کند. در پایان هر مرحله، اقدامات بازیکن باعث می شود که ساخته آنها یک ویژگی یا صفت پیامد را به خود اختصاص دهند. هر مرحله دارای سه خصیصه پیامد است که معمولاً بر اساس نحوه بازی تهاجمی یا صلح آمیز فاز است. ویژگی‌ها تعیین می‌کنند که موجود چگونه فاز بعدی را شروع می‌کند و به او توانایی‌هایی می‌دهد که می‌توان بعداً در بازی از آنها استفاده کرد.

Spore یک بازی است که به مراحلی تقسیم می شود که هر مرحله تجربه متفاوتی را با اهداف متفاوت برای دستیابی به نمایش می گذارد. این پنج مرحله عبارتند از: مرحله سلولی، مرحله مخلوق، مرحله قبیله ای، مرحله تمدن و مرحله فضایی. پس از تکمیل هدف اولیه، بازیکن این گزینه را دارد که به مرحله بعدی صعود کند یا به بازی در مرحله فعلی ادامه دهد.

دانلود بازی Spore دوبله فارسی

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا : 6

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها