مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction دوبله فارسی

دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction دوبله فارسی

بازی بن ۱۰: هجوم کیهانی برای کامپیوتر

Ben 10: Ultimate Alien – Cosmic Destruction یک بازی ویدئویی محصول سال 2010 است که بر اساس Ben 10: Ultimate Alien ساخته شده است و پنجمین بازی از سری بازی های ویدیویی Ben 10 است که برای ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، پلی استیشن 2، وی، پلی استیشن پرتابل و نینتندو منتشر شده است.

Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction هیروتل های بیگانه جدید و عناصر چالش برانگیز پازل را معرفی می کند. بازیکنان بن و حداکثر 16 قهرمان بیگانه از جمله Ultimate Big Chill، Ultimate Spidermonkey، Ultimate Echo Echo، Ultimate Swampfire، Ultimate Humungousaur  را کنترل می کنند. این بازی شامل سفر بن به مکان‌های نمادین در دنیای واقعی است تا در جستجوی قطعات یک مصنوع باستانی گالوانی به نام Potis Altiare باشد تا زمین را از نابودی کامل توسط یک To’kustar شیطانی نجات دهد.

این بازی با نقدهای متفاوتی روبرو شد و به دلیل طول محدود، مکانیک بازی و همچنین چندین مفهوم گیم پلی و طراحی مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال، طرفداران این را یک پیشرفت نسبت به بازی‌های گذشته در این فرنچایز می‌دانند، به‌ویژه تغییرات و مکانیک‌های مبارزاتی که جریان روان‌تری نسبت به قبل دارند.تاریخ انتشار اولیه: 5 اکتبر 2010
توسعه دهنده: Papaya Studio
ژانر: بازی اکشن ماجراجویی
نویسنده: شارلوت فولرتون
ناشر: D3 Publisher
حالت: بازی ویدیویی تک نفره

دانلود بازی Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction دوبله فارسی

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا : 6

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها