مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی Tangled: The Video Game دوبله فارسی

دانلود بازی Tangled: The Video Game دوبله فارسی

دانلود بازی کامپیوتری گیسو کمند

Tangled: The Video Game یک بازی اکشن ماجراجویی است که بر اساس فیلم Tangled در سال 2010 برای Wii و Nintendo DS و همچنین برای مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. این بازی توسط استودیو Planet Moon توسعه یافته و توسط استودیو Disney Interactive منتشر شده است و در نوامبر 2010 منتشر شد.

گیم پلی بازی Tangled از ترکیبی از عناصر پلتفرمینگ و پازل تشکیل شده است و با تاکید زیادی بر گیم پلی همکاری دو نفره طراحی شده است. بازیکن کنترل راپونزل، شاهزاده خانمی با موهای جادویی که از کودکی توسط نامادر گوتل ربوده شده بود را بر عهده دارد و بازیکن دوم می تواند فلین رایدر، دزد فراری را که پس از دزدیدن تاج به برج راپونزل پناه می برد، کنترل کند. اگر بازیکنی به تنهایی بازی کند، در صورت نیاز می‌تواند بین راپونزل و فلین جابه‌جا شود و شخصیت دیگر توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شود. اتاق راپونزل به عنوان یک مرکز عمل می کند که با آن می توان به ماموریت های داستان اصلی، چالش ها و فعالیت های رنگ آمیزی دسترسی داشت.

هر شخصیت توانایی‌های خاص خود را دارد که مطابق با داستان کلی فیلم است – راپونزل می‌تواند محیط را شفا دهد و با موهای جادویی خود گل رشد دهد، در حالی که فلین می‌تواند با استفاده از شمشیر خود درختچه‌ها و دیگر موانع را برش دهد. علاوه بر این، راپونزل همچنین می تواند از موهای خود به عنوان یک طناب موقت استفاده کند تا فلین را بر روی زمین بلندتر ببرد یا راه خود را از میان شاخه های درختان بچرخاند. هر دو شخصیت دارای ویژگی مربوط به خود هستند که با انجام اقدامات خاصی مانند جمع آوری گوی ها و سکه های پراکنده در سطح بازی، شفا دادن گل ها یا شرکت در نبرد غوغا، پر می شود و فلین می تواند پس از پر شدن متر، یک حمله ویژه انجام دهد. هر دو بازیکن به سلاح های خود مسلح هستند – ماهیتابه برای راپونزل و سابر برای فلین. فلین می تواند به طور کامل دشمنان را ناتوان کند در حالی که راپونزل فقط می تواند آنها را دفع کند.

دانلود بازی Tangled: The Video Game دوبله فارسی

طرح بازی
داستان فیلم از نزدیک دنبال می‌شود و مندی مور و زکری لوی در نقش‌های راپونزل و فلین بازی می‌کنند. در یک پادشاهی دور، پادشاهی به دنبال درمانی برای بیماری تهدید کننده زندگی همسرش بود. پس از شنیدن یک گل جادویی که می تواند همه چیز را درمان کند، دستور داد آبگوشتی از گل درست کنند و همسرش بلافاصله درمان شد. معامله این بود که دختر تازه متولد شده آنها موهای بلوند بلند و روانی داشت که قدرت شفابخشی خاص خود را داشت. با شنیدن این کشف، یک جادوگر شیطانی شاهزاده خانم شیرخوار را ربود، او را در یک برج حبس کرد، او را به عنوان فرزند خود بزرگ کرد و به او از وحشت های دنیای بیرون هشدار داد. سالها بعد، راهزنی به نام فلین رایدر به برج آمد و متوجه شد که توسط شاهزاده خانمی که اکنون نوجوان به نام راپونزل نام دارد، ناک اوت شده است. پس از موافقت با مخفی کردن انبار دزدیده شده خود، او با راهزن معامله کرد: انبار تنها در صورتی برگردانده می شود که او بپذیرد پادشاهی را به او نشان دهد که در آن هر شب در روز تولدش فانوس های پرنده آزاد می شدند.

تاریخ انتشار اولیه: 19 نوامبر 2010
حالت: بازی ویدیویی چند نفره
پلتفرم ها: Microsoft Windows، Wii، Nintendo DS
ژانرها: بازی اکشن ماجراجویی، ماجراجویی
ناشر: شرکت والت دیزنی، استودیو اینتراکتیو دیزنی، دیزنی اینتراکتیو

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 5

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها