مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی Agent Hugo: Lemoon Twist دوبله فارسی

دانلود بازی Agent Hugo: Lemoon Twist دوبله فارسی

دانلود بازی کامپیوتری مأمور هوگو یا ماموریت هوگو

Agent Hugo: Lemoon Twist یک بازی ویدئویی پلتفرم در سال 2007 است که توسط Beyond Reality Games و Coyote Developments توسعه یافته و توسط NDS دانمارک برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 2 و Wii فقط در اروپا منتشر شده است. این سومین قسمت از سری راه‌اندازی مجدد مامور هوگو و بخشی از مجموعه رسانه‌ای هوگو است.

دکتر هیپنو نقشه شوم خود را برای تسلط بر جهان آغاز کرده است. او یک ماهواره هیپنوتیزم ساخته است که قصد دارد از قلعه ای در جزیره ای مخفی به فضا پرتاب کند که زیردستان هیپنوتیزم شده دیوانه اش از آن محافظت می کنند. هوگو باید با زمان روبرو شود و دکتر هیپنو را شکست دهد.

دانلود بازی Agent Hugo: Lemoon Twist دوبله فارسی

گیم‌پلی بازی کاملاً شبیه به بازی‌های Traveller’s Tales’s Crash Bandicoot، به‌ ویژه Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex و Crash Twinsanity است که طراحی سطح مشابه، سیستم مبارزه، گرفتن میوه و حتی تغییرات را ارائه می‌دهد. که منجر به سرقت ادبی و عدم احترام به سریال هوگو می شود.
این بازی از بافت بمب استفاده می کند که بسیار شبیه به بافت بمب M&M’s The Lost Formulas است که هشت سال زودتر از این بازی منتشر شد. تنها تفاوت این است که متن “نیترو” را ندارد. حتی عنوان بازی نشان می دهد که بازی با اصالت نمی درخشد، که تا حدی از Crash Twinsanity و همچنین تم بازی جدا می شود.

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 1

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها