مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود شورش در شهر سگا

دانلود بازیهای شورش در شهر 1 و 2 و 3 سگا

بازی مبارزه خیایانی یا همان شورش Streets of Rage در شهر کنسول سگا ، بازی ای پر از هیجان ، دشمنان را با دست و پا و چماق و چاقو و هر چی که در بازی قابل برداشتن است بزنید و نابود کنید و به مراحل بعد بروید یا می توانید از حرکت جادویی هر بازیکن که مخصوص خودش است استفاده کنید در بازی چند نفر وجود دارد که می توانید انها را انتخاب کنید ، می توانید بازی را دونفره انجام دهید بازیهای سگا از بازیهای خاطره اور هستند از جمله این بازیها بازی شورش یا همان شورش در شهر بود ما در اینجا نسخه های 1 و2 و 3 بازی شورش در شهر سگا را برای دانلود گذاشته ایم که از نوع بزن بزن است.

بازی Streets of Rage (به زبان ژاپنی Bare Knuckle ) مجموعه‌ای از بازی‌های ویدیویی است که با محوریت تلاش‌های چند پلیس سابق که تلاش می‌کنند کلان شهر خیالی آمریکایی وود اوک سیتی را از شر یک سندیکای جنایی خلاص کنند. دولت محلی خود را فاسد کرد. سه بازی اول این فرنچایز توسط سگا برای سگا جنسیس در اوایل دهه 1990 توسعه و منتشر شدند و از آن زمان به بعد بر روی پلتفرم های مختلف پورت شده و مجدداً منتشر شده اند. بازی ها با استقبال خوبی مواجه شدند و بارها هم به صورت مجموعه ای و هم به صورت بازی های مستقل منتشر شده اند.

Streets of Rage یک بازی ضرب و شتم اکشن با الهام از آرکید است.  اساس داستان و شخصیت های اصلی هر سه بازی یکسان است. یک سازمان جنایتکار به نام سندیکا به ریاست فردی به نام آقای ایکس در تلاش است تا شهر را تصرف کند و حاکمیت قانون خود را برقرار کند. سه نفر، آدام هانتر، بوکسور ماهر، اکسل استون، رزمی کار ماهر، و بلیز فیلدینگ، متخصص جودو، تصمیم گرفتند خیابان ها را تمیز کنند.

اکسل، آدام و بلیز ممکن است مبارزه را شروع کنند. اولین بازی اما شخصیت های جدید قابل بازی در هر بازی معرفی می شوند و سه عضو اصلی همیشه بخشی از داستان هستند. ما هیچ مشکل واقعی با مکانیک بازی نداشتیم، اما برای چند مشکل. در بازی اصلی، ما با تلاش برای عقب افتادن و قرار گرفتن در موقعیتی برای ضربه زدن به کسی مشکل داشتیم. این اغلب زمانی اتفاق می افتد که همه دشمنان شما به سادگی می توانند شما را فراری دهند و شما نمی توانید ضربه ای بزنید. همچنین در Streets of Rage 3 گذر از بازی به صورت تک نفره واقعا سخت است. گیم‌پلی آن نسبت به دو بازی دیگر با هم بیشتر است، اما نمی‌توانید به تنهایی بازی را شکست دهید، زیرا جون های شما تمام می‌شود، به نظر می‌رسد قدیمی و بی‌معنی است. اینها تنها مشکلات واقعی هستند که با مجموعه خیابان های خشم پیدا کردیم.

به طور کلی بین 3 تا 4 ساعت بازی در اینجا با هر سه بازی وجود دارد و ارزش تکرار بسیار بالایی دارد. اما، اگر فقط یک بازی می خواهید، Streets of Rage 2 را پیشنهاد می کنیم. این بازی دارای کنترل های عالی، چندین پایان مختلف، ارزش تکرار بسیار بالا است و در حالت های تک و چند نفره سرگرم کننده و چالش برانگیز است و می خواهید تمام سختی های مختلف را امتحان کنید.اگر یک گیمر قدیمی هستید، باید حداقل یکی از بازی های Streets of Rage را داشته باشید یا آن را بازی کنید.

 

بازیهای شورش در شهر 1 و 3 سگا

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا : 2

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها