مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی WipEout

دانلود بازی WipEout کنسول ps1

بازی WipEout  پلی استیشن 1 که در سبک جنگی  و از نوع هوایی است که جز بازیهایی است که دارای بشترین امتیاز برای این کنسول بوده است

Wipeoutیک بازی ویدئویی مسابقه ای آینده نگر است که توسط Psygnosis ساخته و منتشر شده است. این اولین بازی از سری Wipeout است. این بازی در ابتدا در سال 1995 برای پلی استیشن و داس و در سال 1996 برای سگا ساترن منتشر شد و عنوان راه اندازی پلی استیشن در اروپا بود.

در سال 2052، بازیکنان در لیگ مسابقه ضد گرانشی F3600 رقابت می‌کنند و یکی از منتخبی از صنایع را در چندین مسیر در سراسر جهان هدایت می‌کنند. Wipeout که در آن زمان منحصربه‌فرد بود، به‌خاطر محیط‌های آینده‌نگر، سلاح‌هایی که هم برای متوقف کردن و از بین بردن حریفان دشمن طراحی شده بودند و هم کمپین بازاریابی‌اش که توسط کیت هاپ‌وود و The Designers Republic طراحی شده بود، مورد توجه قرار گرفت. این بازی دارای موسیقی اصلی از CoLD StoRAGE است که در برخی از نسخه‌های آن قطعاتی از Leftfield، The Chemical Brothers و Orbital ظاهر می‌شوند. این بازی در زمان انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. منتقدان این بازی را به دلیل اصالت و “موسیقی متن تکنو منحصر به فرد” آن تحسین کردند. با این حال، به دلیل فیزیک درون بازی اش مورد انتقاد قرار گرفت. Wipeout چندین سری را برای تحسین منتقدان به همراه داشت.

مشخصات: بازی ps1 / اجرا با مبدل در کامپیوتر و اندروید و …

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها