مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

نحوه استفاده از archer tower در بازی clash of clans

تمام ویژگی‌های الهام‌بخشش را دارد، اما به‌میزان قطره‌ای‌تر تغذیه می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا در زمان خود از تمام تفاوت‌های ظریف آن قدردانی کنید. سود این شرکت به همان اندازه چشمگیر است – این شرکت در آن سال 10 میلیون دلار به دست‌آورد که تقریباً چهار برابر سودآورتر از نینتندو است. به این نوع بازی ها، بازی های Freemium می گویند. بازی های نبرد و بازی های استراتژیک از محبوب ترین بازی ها در دسته بازی های آنلاین موبایل هستند. ما از بازیکنان می‌خواهیم که استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جدیدی را بدون نگرانی از هزینه کردن منابع امتحان کنند، در صورتی که مطمئن نیستید که این استراتژی یا ساخت ارتش حتی جواب می‌دهد. این در سطح جادوگران شما قرار می گیرد، بنابراین آمار آن در سطح 10 در ساخت توسعه دهنده به این صورت است. این سطح، دفاع هوایی و توپ های سطح 5 و 8 را معرفی می کند.

استراتژی دفاعی در بازی کلش اف کلنز

هنگامی که Town hall 12 را دارید، استراتژی دفاعی شما این است که دفاع هوایی بسازید و سپس Mortar، Archer Tower و Cannon را ارتقا دهید. Wall Breakers، Electro Dragons، Super Archers، Skeleton Spells و Air Defense همگی طرفداران زیادی دارند، در کنار کاهش زمان ارتقا برای Minions، Hog Riders، Valkyries، Golems و غیره. کلش آف کلنز بالاخره پس از دو سال خشکسالی، یک گروه جدید هوم ویلیج را دریافت کرد. جزئیات به‌روزرسانی اکتبر کلش آف کلنز همچنان در دسترس قرار می‌گیرد، و آخرین Sneak Peek نشان می‌دهد که یک Super Troop جدید به سمت بازی موبایل می‌رود. نظر شما در مورد Super Valkyrie بر اساس این جزئیات چیست؟ این خبر از طریق یک تیزر کوتاه صبح سه شنبه فاش شد که با جزئیات بیشتر از چندین یوتیوبر محبوب کلش آف کلنز مانند Galadon Gaming افزوده شد. این خبر صبح جمعه از طریق تیزر کوتاهی فاش شد. این خبر صبح روز شنبه توسط شبکه های اجتماعی رسمیclash of clans account for sale فاش شد.

Command & Conquer Red Alert 3 یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای برنامه‌های مشابه پاداش کلش آف کلنز است.

Sneak Peek از طریق پست فروم سوپرسل صبح شنبه فاش شد. Log Launcher که صبح جمعه فاش شد، یک ماشین محاصره کاملاً جدید با ویژگی های بسیار منحصر به فرد است. سوپرسل در حدود یک هفته گذشته به‌روزرسانی Town hall 14 را منتشر کرده است و همه چیزهایی که در Sneak Peeks فاش شده‌اند به خوبی مورد توجه طرفداران قرار گرفته است. از آنجایی که در آوریل سال جاری تاییدیه ها را از سر گرفت، هیچ یک از چهار دسته گذشته شامل شرکت نمی شد. این گزینه تقریباً نامحدودی را در اختیار ما قرار می دهد تا برنامه ها را به صورت آنلاین در تمام مدت اجرا بر روی پلتفرم اندروید بازی و اجرا کنیم. چندین گزینه وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهم کرد. Command & Conquer Red Alert 3 بهترین انتخاب دیگر برای برنامه‌های مشابه کلش آف کلنز است. با این تغییر Super Valkyrie در بهترین دهکده های شما بسیار مفیدتر و کشنده تر خواهد بود. راهنمای برنامه نتایجی بیش از رضایت بخش ایجاد می کند و امکان باز کردن منابع بازی و شکست دادن رقبا را فراهم می کند.

به هر حال، هنگامی که هر سه سطح را شکست دهید، یک کات سین کوچک پخش می شود. صحبت از سطوح، گارد سلطنتی دارای 20 سطح فردی با پنج سطح Seeking Shield در سطوح پنج، 10، 15 و 20 است. در اینجا نحوه تجزیه آمار آسیب و سلامت او با ارتقاء او مشاهده می شود. یک چیز جالب دیگر در مورد این طرح سطح 5، قرار دادن برج های کماندار در محفظه جداگانه ای است که از هسته و همچنین کل دهکده محافظت می کند. ممکن است HP و DPS بیشتری برای Witch درگیر باشد، اما از دست دادن آن چهارمین بت در سطح 3 در واقع منجر به کاهش قابل توجهی در قدرت می شود. برای کمک به مبارزه با جاسوسی در طول فصل‌های Clan War League، بازیکنانی که در فهرست نیستند یا نقشی در Clan ندارند ممکن است صفحه War League را نبینند. جادوگرانی که ممکن است در غیر این صورت مستقر شده باشند.

تجربه زیاد در تمامی جنگ های کلش اف کلنز

شما باید حداقل هشت کاشی را خالی نگه دارید تا گیاهان ظاهر شوند و رشد کنند. برای بازیکنان کم‌تجربه، ما یک ارتش ساده از گابلین‌ها را توصیه می‌کنیم، اگر اردوگاه‌های ارتش شما کمتر از 30 عدد ذخیره می‌کنند، حداکثر تا حداکثر شما. ، حداقل 2 جاینت و بقیه کمانداران. 2 – متشکل از غول ها، دیوار شکن ها (اسکلت هایی که بمب حمل می کنند)، بالون ها (دیوار شکن در بالون های هوای گرم که بمب می اندازند) و جادوگران. قیمت انگشتر دیواری از 200 نگین به 100 نگین در هر حلقه کاهش یافته است. 1. بازی خود را شروع کنید و به بخش gems در سمت راست بالای صفحه خود بروید. Ancestors Legacy: – این بازی ترکیبی از مدیریت منابع و ساختن پایگاه در مقیاس بزرگ است، نبردهایی که مبتنی بر جوخه و در سراسر میدان های نبرد وسیع هستند. بعداً، شما این شانس را خواهید داشت که در نبردهای استراتژی زمان واقعی شرکت کنید که در آن می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید.

چندین نکته بسیار مفید Clash Of Clans برای مشاغل کوچک

می‌توانید به سرورهای Clash Of royale account ملحق شوید و قبیله‌هایی ایجاد کنید که توسط بازیکنانی از سراسر جهان پر شده‌اند و در زمان واقعی در نبردها شرکت می‌کنند. اگر نیاز به تعویض گوشی یا تبلت دارید، می‌توانید با پیوند دادن دستگاه‌ها در iPhone یا iPad یا ورود به سیستم با شناسه Google Play، پیشرفت کلش آف کلنز را با خود همراه کنید. به این ترتیب، در حالی که Super Valkyrie به تنهایی در برابر اکثر دفاع های تاون هال 13 بسیار مؤثر است، اگر قصد دارید بهترین اهداف احاطه شده توسط دیوارهای سطح بالا، دوزخ های تک هدف، X-Bows یا را داشته باشید، به دو Super Val نیاز دارید. خود تاون هال 13. در حالی که رها کردن او در دهکده و تماشای تکه تکه شدن او آسان است، اما دانستن اینکه کجا و چه زمانی باید او را بازی کنید، این نقاط قوت را به حداکثر می رساند. این چالش‌ها جامعه اختصاصی را که میلیون‌ها حافظه قوی دارد، به پایین می‌برد، زیرا هر چالش دارای واحدها و استراتژی‌های برنده است که هر سال کلش آف کلنز را تعریف می‌کردند.

جذابیت اصلی پیوستن به قبیله ها جنگ های قبیله ای است که اتفاق می افتد

بررسی اجمالی: «clash of clans» یک بازی موفق است که توسط سوپرسل ساخته شده است، در سال 2018 منتشر شد و از آن زمان تاکنون بیش از چندین میلیارد نصب داشته است. کلش آف کلنز همچنین به ارائه به‌روزرسانی‌های جدید به طور منظم ادامه می‌دهد و بیش از یک میلیارد دانلود در فروشگاه Google Play دارد. هنگامی که اعتبار کافی برای خرید 600 یا بیشتر جواهر به دست آوردید، به فروشگاه جواهرات کلش آف کلنز خود بروید. جذابیت اصلی پیوستن به قبیله ها جنگ های قبیله ای است که اتفاق می افتد. لطفاً توجه داشته باشید: امتیازات قبیله شما همچنین فضای ذخیره‌سازی شما را افزایش می‌دهد.

آیا در مورد مینی بازی جدید آرکید معرفی شده درclash of clans  هیجان زده اید؟ این سومین به‌روزرسانی پاییزی کلش اف کلنز چند ساعت پس از معرفی محتوای جدید تTown hall 11 شامل سطوح Archer Tower، Hidden Tesla، Army Camp، Giant، Wizard و P.E.K.K.A می‌رسد. رونمایی از گارد سلطنتی درست به موقع از راه می رسد، زیرا بسیاری از طرفداران شروع به احساس می کردند که همزمان با ورود تاون هال 13 و آپدیت دسامبر، دفاع ها ضعیف می شوند. The Troop در تاون هال 12 و بالاتر در دسترس است، اما در کنار آپدیت تاون هال 15 ژوئن ارائه می شود. با شروع جدیدترین افشاگری، به‌روزرسانی مارس 2022 Super Wizard Super Troop را به بازی می‌آورد.

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها