مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

نکاتی مهم در رابطه با خرید تشک رویا و تشک رویال

تشک ها در انواع زیادی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد اما باید ببینید چه نوع تشکی برای شما مناسب تر است، پس با ادامه این مطلب همراه باشید.

به گزارش ایسنا، خرید و انتخاب تشک به عواملی بستگی دارد که باید به آنها توجه شود. در زمان خرید از عامل فروش تشک رویال، شما باید وزن و قد و سن و همین طور فیزک بدن شخصی که قرار است روی آن بخوابد را در نظر بگیرید.

تشک رویال

کالای خواب رویان، عامل فروش تشک رویال که هر فروشگاهی با ضمانت نامه خود تشک را به فروش می رساند با اطمینان خاطر تشک را خریداری کنید ( تشک رویال کارخانه ای نیست بلکه کارگاهی یا به اصطلاح متفرقه می باشد )

تشک‌ ها در انواع زیادی با قیمت ‌های متفاوت در بازار وجود دارد اما باید ببینید چه نوع تشک برای شما مناسب‌ تر است. بنابراین در هنگام خرید تشک از عامل فروش تشک رویال همه ی موارد، حتی قیمت تشک رویا را نیز در نظر بگیرید.

تشک رویال برندی است که کلیه فروشگاه های کالای خواب، خودشان تولید می کنند و به مشتریان خود می فروشند. بعضی از فروشندگان برای اینکه تراکنش مالی برای فروشگاه کالای خواب خودشان داشته باشند به مشتریان خود برند تشک رویال را معرفی می کند.

ارزان ترین مدل های تشک رویال چیه؟

تشک ارزان و قیمت مناسب در برند رویال مدل های تشک فنری ویژه و سوپر فنری برای تشک یک نفره از ۷۰۰ هزار تومان و برای تشک دو نفره ۱,۵۰۰,۰۰۰ هزار تومان شروع می شود.

تشک مموری فوم چیست؟

یکی دیگر از انواع تشک‌ ها که در بازار وجود دارد و جزو محبوب ترین نوع تشک در بین مردم محسوب می‌شود، تشک ‌هایی هستند که دارای مموری فوم هستند. ممکن است خیلی از افراد از تشک‌ های دارای مموری فوم اطلاعای ندارند و نمی ‌دانند که چه ویژگی‌ هایی دارد. باید به این افراد بگوییم که این تشک ‌ها ویژگی‌ های منحصر به فردی دارند.

مموری فوم که در رویه ‌ی بالایی تشک رویا قرار دارد، فرم بدن را به خود می ‌گیرد و پستی و بلندی بدن مثل گودی گردن و کمر و زیر زانوها پر می ‌کند. این حرکت باعث می‌ شود ستون فقرات افراد در حالت استاندار قرار بگیرند و فرد بعد از بیدار شدن از خواب احساس خستگی و کمر درد نکند.

خرید تشک رویا دارای مموری فوم بسیار زیاد است زیرا این قیمت تشک خوشخواب رویا ویژگی خاص خود را دارد و به افراد در حفظ ستون فقرات کمک می ‌کند. این تشک‌ ها را می ‌توان جزو تشک رویا مناسب برای کمر درد دانست و افرادی که از کمر درد رنج می‌ برند می ‌توانند از این تشک ‌ها تهیه کنند.

توجه داشته باشید که خرید حضوری تشک خیلی بهتر است از خرید آنلاین است با اینکه همیشه خرید آنلاین مزیت‌ های خاص خود را دارد این بار به شما توصیه می ‌کنیم که برای خرید تشک رویا بهتر است حضور اقدام کنید. شما می‌ توانید از طریق سایت کالای خواب رویان انواع تشک و ویژگی‌ های آنها را مطالعه کنید سپس برای خرید حضوری اقدام کنید.

در خرید حضوری برای دقایقی هم که شده می‌ توانید دراز کشیدن بر روی تشک‌ ها را امتحان کنید و ببینید که آیا راحتی لازم را برای شما به همراه دارد یا خیر. بنابراین برای خرید تشک حتماً حضوری اقدام کنید و بهتر است از قبل کمی درباره تشک ها اطلاعات کسب کنید و قیمت تشک رویا را نیز می‌ توانید از قبل بدست بیاورید.

بهتر است برای خرید تشک با کارشناس فروش رویان خواب مشورت کنید و از آن در این زمینه کمک بگیرید تا در نهایت مناسب‌ ترین تشک را بر اساس سلیقه ‌ی خود خریداری کنید. اگر قرار است تشک دو نفره خریداری کنید حتماً مواردی که در نظر دارید را با کارشناس فروش در میان بگذارید. مواردی مثل درجه سفتی تشک، انتقال حرکت در تشک، درجه حرارت تشک، عمر تشک، قیمت تشک خوشخواب رویا و … را حتماً مطرح کنید.

اگر دچار کمر درد هستید و به دنبال تشک رویا مناسب برای کمر درد هستید، حتماً با کارشناسان فروش مطرح کنید تا تشک مناسب را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که یکی از عواملی که موجب ایجاد آرامش در خواب می‌شود انتخاب تشک مناسب است. با تشک مناسب حتماً خواب راحت تری را تجربه خواهید کرد.

کالای خواب رویان، نمایندگی تشک رویا در شرق تهران می باشد که می توانید با اطمینان خاطر تشک خود را خریداری کنید (کارت گارانتی و نام مدل داخل تشک موجود می باشد که باید در سایت رویا وارد کنید و به هیچ عنوان از فروشگاه های غیرنمایندگی تشک خریداری نکنید که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی شود).

بزرگترین فروشگاه کالای خواب تهران ( رویان خواب ) نمایندگی تشک رویا در شرق تهران ( نمایندگی تشک رویا دلاوران، نمایندگی تشک رویا رسالت ) به مدیریت جناب آقای حسن جعفری، که از سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با برند تشک رویا آغاز کرده است.

عرضه و پخش انواع مدل های تشک رویا؛ فنر منفصل ( اولترا )، تشک طبی ( مدیکال ) و تشک فنری ( بونل ) در شرق تهران برای فروشگاه کالای خواب رویان می باشد. به خاطر اشتراک ویژه برند رویا می توان ارزان ترین قیمت تشک رویا را به مشتریان عزیزخود ارائه دهیم.

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها