مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود pdf کتاب و جزوات دانشگاه پیام نور

ر سایت کتابی که کمتر از 1 سال است راه اندازی شده است شما میتوانید تمامی کتاب های مربوط به دانشگاه پیام را دانلود کنید . این سایت با استفاده از ربات های متعدد و با جمع آوری مطالب از سراسر دنیای اینترنت سعی کرده است تا به صورت یک سایت مرجع در زمینه دانلود رایگان کتاب و در زمینه خرید کتاب باشد و از این طریق تمامی سایت های خوب ایرانی را در یک جا جمع نماید . در این بخش تعدادی از کتاب و جزوات دانشگاه پیام نور را در قسمت زیر برای شما لیست نموده ایم که میتوانید به صورت رایگان این کتاب ها را برای خود دانلود نمایید و از آنها استفاده کنید .

دانلود pdf جزوه آموزش معادلات دیفرانسیل

فصل اول: معادله ديفرانسيل مرتبه اول
ماھيت معادلات ديفرانسيل و طبقه بندی آنھا
معادله ديفرانسيل جدا شدنی و تبديل به آن
معادله ديفرانسيل ھمگن و تبديل به آن
دسته منحنی ھا و دسته منحنی ھای متعامد
معادله ديفرانسيل كامل
فاکتور انتگرال ساز
معادله ديفرانسيل مرتبه اول خطی و تبديل به آن

این درس برنامه نویسی پیشرفته  یکی از اصلی ترین دروس رشته های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر می باشد. این درس پیش احتیاج خیلیی از دروس رشته های مذکور می باشد از آنجا که یکی از اصلی ترین مهارتهای دانشجویان رشته های مذکور برنامه نویسی می باشد, این درس شایسته دقت و تمرین خوب می باشددر این جزوه برنامه نویسی پیشرفته خواهید خواند:

منظور از برنامه نویسي کامپیوتر
تاریخچه مختصر برنامه نویسي
مرحله های نوشتن یک برنامه
قالب کلی برنامه ها در زبان C
گونه های خطاهای برنامه نویسی

دانلود pdf محاسبات عددی 1

امروز برای شما pdf محاسبات عددی 1 با لینک سریع قرار دادیم pdf محاسبات عددی 1 یکی از pdf های اثر گذار و با محتوای سایت ماست pdf محاسبات عددی 1 در قسمت پیام نور – مهندسی نرم افزار سایت کتاب قرار گرفتهآنالیز عددی ۱

تعداد واحد:۴ واحد

منشا درس: کتاب آنالیز عددی ی۱

مولف پزشک اسماعیل بابلیان

سخن آخر :
علاوه بر کتاب های درسی شما میتوانید کتاب های غیر درسی مثل رمان های مطرح جهان و یا کتاب های علمی دیگر و حتی کتاب های تاریخی متعددی رااز طریق سایت دانلود pdf کتاب برای خود دانلود نمایید . لازم به ذکر است این سایت دارای موتور جستجویی ست که به زودی ارتقاع پیدا خواهد کرد تا شما عزیزان بتوانید راحتر به کتاب های مورد علاقه خود دست پیدا نمایید .

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها