مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

اهمیت کابینت در آشپزخانه ما

از آنجایی که قلب هر خانه ای آشپزخانه آن است و کدبانوی منزل ساعات زیادی از روز را مجبور به فعالیت و پخت و پز در آن می باشد، مهم است که در انتخاب و خرید تجهیزات داخلی آشپزخانه امان دقت و هزینه لازم و کافی را خرج کنیم تا هم بانوی خانه هنگام کار در آشپزخانه دسترسی راحت و ساده ای به ظروف و وسایل آشپزخانه داشته باشد و هم اهالی منزل برای جستجوی ظرف و ظروف غذا خوری و پذیرایی مناسب از مهمانان متحمل زحمات مضاعفی نگردند.

 ما در مجموعه تخصصی کارا دکوراتیو به آدرس اینترنتی karadecorative.com این دغدغه ها را به سادگی و با تجربیات چندین ساله خود حل نموده ایم تا شما ضمن لذت بردن از کابینت های زیبا و مقاوم آشپزخانه خود، دسترسی ساده و سهل الوصولی به محتویات داخل آن داشته باشید و کدبانوی منزل تان نیز ساعات لذت بخشی را در آنجا سپری کرده و به راحتی و با عشق و لذت به انجام امورات پخت و پز منزل بپردازد.

آشپزخانه زیبا و گرم، قلب تپنده هر خانه ای است و عطر و بوی غذاهای پخته شده در آن گویی عطر خوشایند زندگی است و به راحتی می تواند اعضای خانواده را در این وانفسای زندگی ماشینی برای ساعتی جهت  صرف غذا گرد هم آورد.

برای تجهیز کردن این قلب تپنده و فعال کردن این مرکز گرمابخش زندگی احتیاج دارید که آن را زیباتر و مجهزتر کنید و این مهم حاصل نمی گردد مگر با دکوراسیون شیک و مدرن و زیبای امروزی. هر کدبانوی فعالی دوست دارد در ساعاتی که در آشپزخانه خود مشغول پختن غذاست با تجهیزات جدید و زیبا کار کند به جای اینکه با کابینت های قدیمی و فرسوده و رنگ و رو رفته کلنجار برود.

 بدیهی است که باز و بسته کردن درب های پر سر و صدای قدیمی آلودگی های صوتی را نیز برای اهل منزل که مشغول استراحت یا مطالعه هستند، ایجاد می کند و این خود ممکن است آرامش اعضای خانواده را بر هم زده یا در برخی مواقع سبب بروز درگیری ها و اختلافات لفظی بین افراد خانواده گردد.

تاثیر کابینت در زیبایی دکوراسیون منزل

با تغییر معماری داخلی آشپزخانه های سنتی از مدل های بسته و درب دار قدیمی به مدل های باز و اصطلاحاً اپن امروزی، اهمیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها و تجهیزات به کار رفته در آن برای هر خانه و خانواده ای به شکلی کاملاً ضروری و حیاتی مشخص گردیده است.

در آشپزخانه های اپن امروزی نمای کلی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه به راحتی از داخل پذیرایی و هر جای خانه قابل مشاهده و رویت است و تقریباً هیچ وسیله یا تجهیزاتی داخل آشپزخانه وجود ندارد که بتوان آن را از دید ناظر بیرونی پنهان کرد. به همین خاطر اهمیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه و بخصوص کابینت های به کار رفته در آن بسیار زیاد است و هر خانه ای که بخواهد زیبا دیده شود باید در آن توجه ویژه ای به نمای داخلی آشپزخانه و کابینت ها داشته باشند.

پر واضح است که هر کدبانویی مایل است که تعداد بیشتری قفسه داخل اشپزخانه خود داشته باشد ولی باید به این نکته نیز توجه داشت که فضاهای دسترسی و عبور و مرور افراد در داخل آشپزخانه نیز باید به خوبی در نظر گرفته شود. همچنین با توجه به مساحت کلی آشپزخانه و فضای مفید درون آن یک تعداد محدودی قفسه می توان در هر آشپزخانه ای نصب کرد. برآورد بهینه و ماکسیمم تعداد کابینت ها و نوع طراحی آنها احتیاج به تخصص و مهارت و تجربه فراوانی دارد که ما در تیم کارا دکوراتیو با گردهمایی متخصصان و کارشناسان این امر و تجربیات 15 ساله خود به خوبی می توانیم از این مهم بر بیاییم.

البته نوع متریال و مواد اولیه به کار رفته در ساخت دکوراسیون داخلی نیز نقش به سزایی در زیبایی و مقاومت آن دارد که در این خصوص کارشناسان و طراحان ما می توانند ایده ها و نظرات کارشناسانه ای را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

 امتیاز کابینت های کارا دکوراتیو  بر انواع دیگر

از آنجایی که تیم تخصصی کارا دکوراتیو تجربه ای چندین ساله در امر مهم و خطیر بازسازی منازل دارد و دیدی همه جانبه و کلی نسبت به دکوراسیون داخلی منزل دارد، می تواند با اشراف بیشتری نسبت به ساخت و طراحی کابینت منزل شما نظر بدهد و حتی در خصوص طراحی و انتخاب نوع متریال مناسب برای آشپزخانه شما، مشاوره های قیمتی مناسب تر و با کیفیت تری بدهد.

تجربیات 15 ساله ما در تیم کارا دکوراتیو در رابطه با کار کردن با پیمانکاران مختلف و فروشندگان متعدد مواد اولیه ساخت، این امکان را به ما می دهد که طرح پیشنهادی شما را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از کار در بیاوریم و همیشه خودمان را در کنار شما احساس کرده و دکوراسیون ساخته شده خود را از لحاظ هرگونه خدمات پس از فروش پشتیبانی کنیم تا شما نیز به جمع مشتریان راضی ما پیوسته و رزومه درخشان دیگری در کارنامه حرفه ای خود داشته باشیم.

طراحان و مهندسان زبده موجود در تیم تخصصی کارا دکوراتیو با نهایت دقت و سلیقه و هماهنگی کار طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما را انجام داده و در اثنای کار نیز هر وقت که مایل باشید می توانند این طرح پیشنهادی را با شما به اشتراک گذارده و نظرات و پیشنهادات و سلایق شما را در طرح خود اعمال کنند.

در نهایت سعی ما بر این است که کابینت آشپزخانه مد نظر شما را از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته و نصب نماییم و در تمامی مراحل اندازه گیری، ساخت و نصب آن نهایت دقت و کیفیت لازم را به خرج  می دهیم تا پس از نصب و اتمام پروژه از هر لحاظ خیالی آسوده از کیفیت و کمیت کار خود داشته باشیم.

جهت رفاه حال شما عزیزان و انتخاب راحت تر نوع طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما، ما در سایت کارا دکوراتیو به آدرس وب سایت karadecorative.com نمونه هایی از پروژه ها و اجراهای قبلی خود را به نمایش گذاشته ایم تا بتوانید به راحتی از نتیجه نهایی کار آگاه باشید و ایده بگیرید.

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا : 2

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها