مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی سگا

دانلود بازی ماشین سواری Top Gear 2 سگا

بازی جذاب و هیجانی ماشین مسابقه ای Top Gear 2 برای سگا

بازی Top Gear 2 دنباله مسابقه Top Gear 1992 است. این بازی برای اولین بار در آگوست 1993 برای SNES، سپس در 2 ژوئن 1994 برای سگا جنسیس و در سال 1994 برای آمیگا منتشر شد. این  بازی توسط Gremlin Interactive توسعه یافته و توسط Kemco برای SNES و توسط Vic Tokai برای Genesis منتشر شده است. برای ادامه، مانند نسخه اصلی، Gremlin از گرافیک و گیم پلی اصلاح شده از سه گانه مسابقه Lotus استفاده کرد. با این حال، این بازی با نمودار آسیب در سمت چپ صفحه، ماشین های کندتر و امکان ارتقای دستگاه، واقعی تر می شود. ماشین‌ها سخت‌تر می‌شوند و حریفان سریع‌تر و سخت‌تر از بازی قبلی هستند. اضافه شدن آب و هوا نقش مهمی ایفا می کند و بازیکن را مجبور می کند تا لاستیک های خشک را به مرطوب تغییر دهد.

Top Gear 2 (USA) In game screenshot

undefined

بازی در 64 مسیر در 16 کشور، که هر کدام شامل چهار مسابقه است، از استرالیا ( و نیوزلند) شروع می شود و به ایالات متحده ختم می شود. پس از شکست هر کشور، به بازیکن رمز عبور داده می شود که بعداً می توان از آن برای برگرداندن بازی از آن موقعیت استفاده کرد.

بازیکنان باید در ده موقعیت برتر در هر مسابقه به پایان برسند تا برای مسابقه بعدی واجد شرایط شوند. نقشه ای وجود دارد که طرح دوره، موقعیت بازیکنان و موقعیت ماشین را در وهله اول نشان می دهد. در ابتدا به بازیکن 6 “نیترو بوست” داده می شود که به طور چشمگیری سرعت ماشین را برای مدت کوتاهی افزایش می دهد.

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا : 10

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها