مطالب پربازدید

محبوب ترین ها

دانلود بازی ماشین حمل و نقل در فرودگاه برای اندروید

بازی اندرویدی Airplane Pilot Car Transporter

به نظر می اید در این بازی شبیه ساز باید کنترل هواپیمایی باری ، ماشین و کامیونهای بارکش در فرودگاه را انجام دهید ، به نظر بازی جالبی می اید

Airplane Pilot Car Transporter

شرح بازی: چه کسی می خواهد به بازی نقش یک خلبان هواپیمای باری؟ بهترین پرواز باری بازی شبیه سازی است که در اینجا. زمان به پرواز در آسمان با محموله هواپیما اتومبیل حمل و نقل پرواز. را خاموش پرواز حمل اتومبیل در هواپیما بزرگ خود را به فرودگاه شهرستان و حرکت به فرود به درستی. پرواز یک شهرستان هواپیمای باری فرودگاه است کار آسانی به عنوان آن نیاز به مهارت خلبان کامل را خاموش و کنترل فرود است. وظیفه خود را با رانندگی با اتومبیل های به فرودگاه و بارگذاری وسایل نقلیه در داخل هواپیما بزرگ آغاز می شود. هنگامی که اتومبیل در داخل هواپیمای باری رانده می شود، هواپیما خود را آماده به هیئت مدیره پس از پرواز در بالا و سوار هواپیما به نقطه فرود است. نشستن در داخل کابین خلبان و اجازه دهید بازی هواپیما خلبان اتومبیل حمل و نقل. پرواز بر روی آب آبی و سفر به کشورهای مختلف برای حمل و نقل محموله از طریق هواپیما خود را. یک راه جدید برای آزمون رانندگی اتومبیل خود را و مهارت های هواپیمای باری هر دو با حمل و نقل خودرو خلبان هواپیما پرواز. نگاهی وظیفه چالش حمل و نقل خودرو داخلی و بین المللی.

ایمنی و امنیت از اتومبیل بر شما در حال حاضر. حمل محموله در پرواز هواپیما خود را ممکن است کار آسانی نیست، اما بارگیری، تخلیه و حمل خودرو در هواپیما فرودگاه شهرستان خود را در حالی که شما با یک کار متفاوت است. اجازه ندهید که وسایل نقلیه در کامیون باری خود را آسیب دیده است. هدف از این بازی حمل و نقل خودرو که با رانندگی ماشین شروع می شود بارگذاری به هواپیما و نهایی پرواز حمل خودرو به مقصد است. کسانی که عشق بازی واقعی هواپیما شبیه سازی پرواز با چالش های حمل و نقل ماشین در هواپیمای باری خود را دوست دارم. سیستم های انتقال مواد یک هواپیما است که آسان نیست اما اجازه دهید را خاموش و پرواز بالا. برخی از توریستی قرارداد حمل و نقل اتومبیل بین المللی بنابراین انجام کار خود را و خود را به عنوان خلبان هواپیمای واقعی انجام داده اند.

بازی ها از زندگی واقعی سناریوهای پرواز هواپیما و وظیفه خلبان به حمل و نقل اتومبیل در هواپیما خود را. موفقیت چالش شبیه ساز پرواز و حرفه ای خلبان هواپیما.

Airplane Pilot Car Transporter

ویژگی های بازی :
• احساس از هواپیما پرواز در این شبیه ساز پرواز 3D
• وسایل نقلیه متعدد مانند کامیون های حمل بار و بالابرها
• کنترل زمان واقعی هواپیما و سیستم های انتقال مواد
• کاوش در شهر و فرودگاه در پرواز هواپیما خود را
• حمل و نقل وسایل نقلیه مختلف در خود حمل بار هواپیما
• دست زدن به پرواز صاف و کنترل پرواز

اطلاعات فایل:

حجم فایل: 44 مگابایت

تاریخ انتشار:2017

منبع: وبسایت بازیها – اختصاصی ترین سایت بازی

قیمت: رایگان

ورژن بازی :v2.0.1

زبان بازی : انگلیسی

ورژن اندروید مورد نیاز : 4.3 تا 7.0

[QR size=”200×200″ link=”no”]http://baziha.xyz/?p=166[/QR]استفاده از QR code  برای نمایش در گوشی

لینک دانلود:

–دانلود بازی  با لینک مستقیم

آیا این مطلب مفید بود ؟

به آن ستاره بدهید !

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا : 0

ستاره ای داده نشده اولین نفر باشید !

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها